Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2011 15:28 - Болка
Автор: devotion Категория: Лични дневници   
Прочетен: 291 Коментари: 0 Гласове:
2



Ежедневие .. Поредният ден от новия ми живот ... Далече от .. нека кажа теб . И защо пак се сещам ? Просто си седя, не мисля, не анализирам .. просто дишам. Но идва момент, в който пред мен изникват очите ти .. отново .. Поразяват ме с дълбочината си, викат ме, потъвам .. И потъвам отново в неспирните болка, любов, разочарование, всички чувства .. Ти си единственият човек, към когото съм изпитвала абсолютно всичко .. Само дето не съм се влюбвала и .. омразата е вид любов, просто никога не съм те мразила .. Мислех те за прекрасна ..

Липсваш ми. Виждам някаква снимка, от която ме гледаш и .. ми липсваш, толкова е болезнено .... Не бива да продължавам, защото ще се срина. Отново ... А не мога да си го позволя .. Дали защото не си заслужаваш, или защото просто искам да бъда силна .. ? Обичам те. Много те обичам ... Но вече не си онази главна част от живота ми . Вече има хора, които мен ме обичат .. И за които съм готова на всичко .. И има един човек, който дори и в най-смелите си мечти не можеш да си помислиш, че искаш и би могла да станеш .. толкова перфектна .. далече си .  И от мен, и от това, което имам сега .. А ти си .. Божи дар .


Тагове:   болка,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: devotion
Категория: Лични дневници
Прочетен: 35111
Постинги: 52
Коментари: 8
Гласове: 56
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930