Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2014 03:43 - Красота
Автор: devotion Категория: Лични дневници   
Прочетен: 206 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 28.02.2014 03:47


Никога не съм вярвала, че може да ми се случи. Дори и за краткия ми живот никога и не  е. Истината е, че не се влюбвам. Влюбват се безумно в мен. Това поражда чувствата в сърцето ми. Но днес ми се случи. За втори път този месец. След дълги години очакване. Влюбих се. От пръв поглед. И нека остане сън, нека остане мечта! Нека нощи не спя, жадна по една илюзия! Сред купищата алкохол, приглушената светлина и напомнящото на хамбар помещение, множеството от хора, в голямата си част непознати, музиката, която те кара да изпаднеш в транс и приповдигнатото настроение, неспирно блуждаещият ми поглед се спря. Беше секунда, само едно "щрак", беше миг на просветление. Сякаш ореол от светлина беше обгърнал лика й. Аз се влюбих! Сърцето ми подскача, ще избухне! И никога няма да я видя отново! И какво от това? Само погледите ми дадоха храна за душата за идните дни!
Тя танцуваше. Може би за пръв път разбрах какво е да се потопиш в музиката. Видях го у нея. Тя танцуваше със затворени очи. И усмивка на уста. Движенията й бяха тъй ефирни, че се засрамих от тежестта на своите. Копнеех погледа й, търсех го. Тя понякога си отиваше, друг път се връщаше в полезрението ми. Не ми даде много от тези тъй желани очи, но това я направи още по-лелеяна в сърцето ми.
Аз се влюбих, а тя си отиде сама. Последно чух стъпките й в нощта. Но сърцето ми е пълно.

 


Тагове:   красота,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: devotion
Категория: Лични дневници
Прочетен: 35088
Постинги: 52
Коментари: 8
Гласове: 56
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930