Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2013 22:54 - Объркани мисли
Автор: devotion Категория: Лични дневници   
Прочетен: 648 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 03.08.2013 22:55


Твоя съм в безкрая на битието и дълбочината на съня, оказал се реалност, пречупен през собствения ми разум. Не знам дали не си просто привидение или най-светлата звезда на небосклона. Ти си моят взрив на емоции и същност. Всяка една елементарна частица у мен. Ти ме направи това, което съм, защото аз бях това, което си. Ти ме накара да си спомня какво ме съставя и да го повикам отново в ума си. Мислите ми са объркани, но ти винаги ще бъдеш това, което съм, колкото аз сама се отъждествявам с него. Винаги ще потъвам в дълбините на създанието ти и ще крещя от болка и удоволствие. Защото да те обичам е моето наказание и най-сладка победа. Аз съм човек и грешка по натура, но само в сблъсъка на най-силните противоположности се ражда нещо ново, носещо както всичко, което ги е съставяло, така и всичко, което не е. Аз съм причината да бъда, защото ти ме принуди. В съзнанието ми живеят спомени, но знам, че подсъзнанието пази всичко друго. И ще ме афектира до последния ми дъх. Дори да не шепна името ти в последните си дни, знам, че онова заровено у мен, скрито аз, ще го крещи. Знам, че ще викам и ще се моля, ще съжалявам и ще изпитвам най-висшето щастие, че това си ти. Това, което съм, което не съм, което познавам и което – не. Ще знам, че съществуваш под една или друга форма и това ще ме прави силна, защото съм те познала. А няма по-прекрасно нещо на този свят. Въпреки че няма как да знам, предполагам, че и на онзи. И на всички паралелни светове, в които сме се познали по безброй различни начини. Знам, че не знам нищо. Най-малкото за теб и битието. И че не бих могла да познавам небитието. Но че и там с отсъствието си те има. Ти остави знак в моето сърце и пътеводител на умерено влюбения безумец, който жалее по 42-рата си мечта. Това съм аз и винаги ще бъда, когато и както да ме повикаш и намериш.  


Тагове:   мисли,   Объркан,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: devotion
Категория: Лични дневници
Прочетен: 35099
Постинги: 52
Коментари: 8
Гласове: 56
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930